Egen pool...

Pool!
Vem vill inte ha en egen utomhuspool? Sommartid och varma dagar vore det så lyxigt att bara kunna hoppa i sin egen pool. 
Jag har faktiskt hittat mitt drömhus, i alla fall på bild, det är precis så jag vill bo i framtiden, och där finns en skön lounge yta för att slappa och relaxa, en yta middagar etc och en superfin pool. Jag kan se mig själv kasta mig i vattnet för lite morgonsim, så ser en perfekt dag i mitt drömliv i framtiden ut. 

På kvällarna ser jag skönt häng med vänner, grillning, mat och dryck.  Runt min pool ska jag ha stora  brinnande stearinljus och till och med dekorera med antingen flytande ljus i poolen, eller näckrosor vid fest. 
Jag är minimalistisk och vill även att min pool och poolområde ska vara så, vitt tillsammans med ett fin turkosblått vatten. Enkelt, rent och stilsäkert.
För mig är detta klockrent, men hur skulle det se ut för dig? En pool är dock en investering av att må bra och njuta, så viktigt att tänka igenom alla detaljerna, hur blir den en förlängning av det du har i dag och din stil.  Ska den passa barn till exempel? 
Drömmar kan bli verkliga, och att skapa sitt eget lilla paradis är möjligt!


Kommentarer