DIY, inred med panel...

Funderar du på att göra om hemma? Eller är du kanske som jag som hela tiden har nya projekt på gång, inte för att det behövs utan för att det är ett brinnande intresse att få kreativt utlopp och skapa en härlig hem miljö?
Oavsett vilket så hittade jag något som kallas ”spegelpanel” som man lätta kan använda och sätta upp själv. Du kan skapa spegelväggar, spegeldörrar, eller bygga bokhyllor eller annat med det.  man kan till och med limma upp dem om man inte vill spika upp listerna. Busenkelt och snabbt. Kolla bara in den här korta videon för tips.




Så det är bara att börja fundera på ditt behov, vad du vill göra, sen är det bara att skrida till verket och hålla tungan rätt i munnen, så kan du ha ett mysigt hem innan hösten kommer och som vi svenskar ofta vill, dra oss tillbaka med tända ljus när höstmörkret faller på, och vintern närmar sig.

Jag hittade lite fina inspirationsbilder som jag gärna delar med mig av.



Samma vägg som i filmen men här målad i en fin mjuk kulör.


Här i en vit och mer minimalistisk, men ändå med fina detaljer som skapar en ombonad känsla.


Sist men inte minst, ett fint vardagsrum som kan ge en vanlig standardlägenhet ett fint lyft med en air av ”lyxig våning”. 

Så det är bara att sätta igång och fixa din drömlägenhet

Kommentarer