Lustfyllda drömmar...

Inredning, att fixa underbara miljöer att må bra i, det är vad jag gillar allra mest. Att möjliggöra drömmar, mina drömmar, men även andras…


Det börjar att klia i fingrarna igen och skapar energierna är på spänn, dax att få ett projekt att sätta tänderna i, eller snarare pennan på.

Underbart litet lusthus...

Jag har kollat runt lite på nätet och 2 saker har fått min uppmärksamhet, något som jag faktiskt alltid velat ha sedan jag var liten. Något som verkade så lyxigt och samtidigt nästan en magisk känsla. 

kan detta kanske vara bastu & lusthus i ett?

Lusthus! Det absolut mest magiska tycktes det mig som liten, tänk att få ha ett lusthus! Bara ordet i sig ”Lust”, klart man måste må bra av att befinna sig i ett lusthus.  
fin minimalistisk och stilren inredning..

Sedan bastu! Det var bara ett stort ”wow” för de av mina kompisar som hade bastu, eller det var faktiskt ”bastu-brygga” vilket är än mer lustfyllt. 
Vem vet, kanske denna stilen passar någon? Tanken är fri, följ din egen dröm.


Men mina tankar går nu till att skapa en Lusthus-Bastu! Det måste ju vara det ultimata. (För de flesta bastustugor är ganska tråkiga) Tänka ha skapa ett vackert lusthus som innehar en bastudel, samt en ”veranda-liknande relaxyta precis utanför.  


Jag ser det framför mig, och jag ser mig själv  i det, mina vänner, och en massa lustfylld tid. En dröm som kan bli verklig. 

Kommentarer