Arbeta smart.....


I den här bloggen skriver jag om sådant jag gillar, eller inte gillar, mycket handlar om inredning, boende och offentlig miljö, då det är det jag jobbar med.

Men något som oxå berör mig och som jag har att gör med är uthyrning av boende. I mitt fall så är det inte så stort än, så det är ganska hanterbart, men jag har ändå börjat kika lite på sätt att förenkla och effektivisera. Vilket jag tycker man ska eftersträva i allt man håller på med så att man får frihet att göra sånt man gillar.  Med andra ord, tjäna pengar medan man sover (eller hånler sig åt något kul) 

Jag snubblade över ett Fastighetssystem som underlättar en hel del. Nu är det väl olika vilka behov man har, men i först hand är det ett verktyg för bland annat hyresavisering. man behöver egentligen bara registrera all all information sen är det bara att göra ett klick o du får iväg dina fakturor.



Men den ekonomiska biten är inte allt, det finns även teknisk förvaltning att tillgå i systemet samt massa mer matnyttigt. Så är du som jag i behov av lite underlättande verktyg så är detta mitt tips. För mer info och detaljer gå in på   deras hemsida och kolla. 


Kommentarer