Har du fixat dina julgåvor än?

10 veckor kvar till jul! Känn på den :)

Jag vet inte hur du känner för julen men jag tycker det ska bli mysigt. Eftersom jag jobbar med inredning så tycker jag så klart att dekorationerna är superviktiga, jag har redan börjat hitta mitt tema för denna julen.


Sen kommer det där med julgåvorna. I min familj har vi dragit ner på julklappar, men vi köper en ordentlig gåva, inte massa smågåvor, massa prylar som ingen egentligen behöver och kan istället köpa något åt oss själva, något man längta efter, eller kanske en resa eller vad man nu har för önskan.



Jag väljer alltid min julgåva noga, sedan lägger jag ner massor med tid på att förpacka den fint, i samma jultema som jag har hemma. 

Men det fina är att jag köper alltid en (eller fler) julklappar till mig själv. 

Jag får exakt vad jag vill ha, jag har ända spänningen kvar att få köpa något till någon annan, och lägga ner en extra tanke på det, och alla är nöjda.




Nu har jag mer och mer börjat handla på nätet, speciellt när det är prylar jag vet att jag vill ha och kan ha. Det fina är att man får massa bra rabatter om man kollar runt lite och kan på så sätt göra riktiga fynd, och spara tid. I år köper jag i princip alla mina gåvor på nätet, och jag kan verkligen rekommendera att kolla in en sida som har bra rabatter, utan att du behöver ansöka om medlemskap eller förbinda dig till något. Bara att kolla in om just din produkt finns där och du får så mycket mer för pengarna. Speciellt om du är en som köper till många, så har du massa pengar att spara här. 


Kommentarer