Ulliga & varma julgåvor...


Trenderna går mot att vi mer och mer väljer produkter med kvalitet och hållbarhet.
Slit och släng -tiderna kanske snart blir ett minne blott, vilket inte minst påverkar vår natur på ett positivt sätt.

Det kanske är något man ska ta med sig nu när det lackar mot jul :)
Det är bättre att köpa en riktig gåva än tio små plastiga saker som hamnar på sopberget.
vad sägs om de här fina ullprodukterna.



Finaste fårskinn / lammskinn fällarna, helt underbar att använda som inredningsdetalj, både till möbler och golv. Något som håller år ut och år in, och blir bara vackrare med tiden. 



När jag nu är inne på fårskinn, så hittade jag några produkter till som står på min önskelista. Vad sägs om detta helt underbara sadelskydd. Så fint, och måste vara underbar att slippa sätta sig på en kall sadel. Förra året hade jag faktiskt det som en av mina önskningar , och fick ett i plast, men snacka om att jag vill byta ut det mot denna.




Och sist men inte minst, nya fårskinnstofflor. Jag har så kalla golv ovh i princip bot i mina tofflor, så även mina fårskinnstofflor sliter jag ut, så nya fina fräscha och varma tofflor står högt upp på min wish-list. 

Kommentarer