Alla recept på ett ställe...


Nu blir det så mycket lättare att samla alla dina recept på ett och samma ställe för äntligen har det kommit en app som gör det möjligt att spara ner i alla recepten i en egen mapp som en egen kokbok.

Jag vet inte hur du gör men jag har recept överallt, en del har jag sparat som word dokument, andra har jag gjort en snabb nerkluddad lapp av som jag stoppar in i köksskåpet där jag har en del recept och några har jag sparat som bokmärken, men det har jag märkt att jag glömmer att kolla, och sedan har jag massa post-it lappar på skrivbordet.

Men som sagt nu finns det en bra möjlighet att på ett smart sätt samla recept från valfri websajt med bara ett enkelt klick. Påminner om Pinterest , så har du den så vet du hur enkelt detta är. 




Här hittar du din Webbläsarknapp från MyTaste, som har skapat denna funktionen. 


I dag finns tusentals och åter tusentals recept, och sökande av recept så det här är ett enkelt sätt att hålla ordning samt att du även kan lägga ut dina egna recept och få en bra spridning av dem om du vill. 

Den här nya appen får helt klart tummen upp av mig! Speciellt då den oxå är helt kostnadsfri.


Kommentarer