Brompton, min listetta!


Överst på min önskelista är en Brompton cykel! Jag är verkligen kär i denna cykel. Den skulle passa mig perfekt eftersom jag bor mitt i storstan ;) Så den är på min lista, sen får vi se när den kommer levereras. 

Några "småkids" jag känner här sa: -Men Anneli, om du så gärna vill ha en så kan säkert "los Reyes Magos" (de 3 kungarna) göra en till dig 💝 Ahhh så sött. Så snälla Reyes, jag vill helst ha en svart, men grön går oxå bra,  ni får välja styre åt mig, men jag skulle föredra det som väger minst, gärna snygg lädersadel, och en väska för styret. 

När jag ändå är på G att skriva lista till de 3 magiska kungarna, kopierar jag samma lista till Mr Santa himself, ;) 



och om inget av ovanstående funkar, så spar jag ihop till den själv. Ni mins väl det gamla ordspråket, " Man är sin egen lyckas smed" :)


Bild:Pinterest

Kommentarer