Noid...





Jag älskar vackra ting, jag attraheras verkligen av det som är estetiskt.

Jag gillar vetenskap och teknologi som banar väg för nya smart lösningar, prylar och kunskap. 

Jag är fascinerad av alla framsteg som görs med tanke på vårt åldrande, vi blir äldre och lever längre, så det gäller att utsidan hänger med i takt med vårt åldrande.



 

Det är just det som är så fascinerande, att vi hela tiden hittar nya sätt och möjligheter, får ny kunskap för att kunna påverka bland annat vår hud.



Så när jag hittade hudvårdsserien  Noid, som är en superavancerad funktionell nischprodukt, blev jag minst sagt imponerad.

Produkterna har en snyggt minimalistiskt förpackning, ett magiskt innehåll skapad med  senaste teknologin, vad mer kan jag begära ;) 


Jag har testat deras prisbelönta Copper Amino Isolate Serum, vilket bland annat hjälper huden att tillverka eget kollagen. Den jobbar på djupet och stärker det naturliga processen i huden, som avtar desto äldre vi blir.  Jag är helnöjd, och nu ska jag testa deras kräm som motverkar pigmentförändringar, för det har jag börjat fått nu. 



Så snygga, välgörande, teknologiska produkter på badrumshyllan, med andra ord, hudvård som gör skillnad. 



Kommentarer