Kimono på väggen..

Jag har länge funderat på vad jag ska ha bakom min säng, och har funderat på att ha en fin Kimono. De äkta är riktigt dyra, även om jag sett en del på second hand.



Men tankens kraft är stor, efter att ha funderat en stund så sprang jag på en kimono av en händelse, en superfin kimono som fanns på rean hos Oysho. Priset var 20 Euro vilket  är rena kapet!




Självklart inte samma fina kvalite som hos en äkta japansk kimono ;) Men den har de rätta designen på ärmarna, med hålet under armarna, och fin färgskala. Så jag är säker på att  den kommer bli superfin i alla fall.




Tröttnar jag på den kan jag alltid ta ner den och använda den som mysplagg hemma.




Nu spanar jag efter snygga upphängningar. Har inte bestämt än om upphängningen ska vara en del av "dekorationen" eller om jag ska göra den så minimalistisk som möjligt.

Bilder:Pinterest

Kommentarer