Naglar...

Jag har använt mig av gel-lack i flera år ni. Jag har även en ultraviolett lampa och har hitintills bara använt mig av lack som måste ha det ultraviolett ljuset för att härda...





...men nu, för första gången har jag köpt en tvåkomponents -gellack som inte behöver ljuslampan för att härda...



... och i eftermiddag ska jag fixa naglarna, och se vad jag tycker... Inget märke nämt dock...


flerfärgade naglar är fint, kul och kan bli väldigt personligt...


för många är sedan var fransk manikyr min basfärg, men nuförtiden är det rätt som jag har som bas, och älskar. Ibland måste de gå snabbt att fixa naglarna, och gärna att de håller länge. 


Även svart är min basfärg. Alltid snyggt med svarta naglar.....

Så nu får vi se om det nya gel-lacket håller måttet, och funkar lika bra som det med utraviolet ljus.


bilder:unsplash

Kommentarer