Nya glasögon...

Jag har under de senaste 12 åren haft linser, månadslinser som jag kan ha dygnet runt i upp till 30 dagar. Då, precis som nu så är det som att ha fått synen tillbaka helt. 

Ibland har jag dock förstärkt linserna med läsglasögon. Och då billiga som man kan köpa i vilken butik  eller mack som helst.

Men nu när sommaren varit så varm, och man har behövt sova med fläkten på så har jag börjat fått problem med linserna, vilket min optiker förklarat med att fläkten gör att ögonen blir torrare. Så jag bestämde mig för att köpa mitt första par riktiga glasögon :) 



Jag hittade dem direkt, och är supernöjd! Jag tycker de är ascoola. Även om jag mestadels kommer använda linser så är det bra att ha en "back up" då gånger man inte kan ha dem, som till exempel mina nya snygga Moschino 💗

Kommentarer