Jippy!

Jag är så himla glad! Jag har fått plast på ett retreat , Opening the Chakras with Astrology, Yoga and Sound i Grananda med Kaypacha-Atrology for the soul, min favorit astrolog. Samt Gongmaster Dolph, som däremot är ny för mig.

Man får ett eget horoskop utställt av honom med koppling till varför vi är här, vad är meningen och syfte m.m. Samt att man får de verktyg man behöver för att kunna lära sig tolka själv. Det ingår även rening av chackra och massa andra underbart utvecklande och lärorik kunskap.




Det här är något jag har velat göra länge, men det är oftast lång reväg, dyrt och svårt att få plats.

Men den här gången tror jag det var meningen för jag kommer att vara ansvarig för ett annat retreat i en av  grannbyarna, vilket är bokat sedan ett år tillbaka. Men för ett par dagar sedan fick jag se att samma dag som jag avslutar mitt eget event drar Kaypacha igång i granbyn! Ja ni fattar, man kan säga att det stod i stjärnorna att nu var det dax ;)  Så jag bestämde mig på en sekund, utan betänketid och anmälde mig, och hade turen att få en av platserna.

Kommentarer