Sommarplaner...

Då går vi mot sommar och semestertider igen. Äntligen!

Januari och februari är för mej så långa månader, det känns som en evighet sedan det var julfirande i Sverige. men det är egentligen bara två månader sedan jag kom tillbaka hem från min resa till familjen. 



Vad jag ska göra på semestern har jag redan klart sedan länge, det blir en fantastisk resa till Grekland, en retreatvecka som går i Yogans tecken. 

Förra året, snart ett år sedan packade jag väskan och stack till Maldiverna för en yinyoga -lärar utbildning i 3 veckor. Nu bygger jag på den i Grekland.




Det är så himla härligt när man hittar något som jag gillar, brinner för, och vill lära mer av. Mitt intresse tar mej runt jorden. Ger mej möten med människor som brinner för samma sak, och ger ny vänskap, kunskap och personligt växande. 

Sen blir det så klart tid för befintliga vänner och familj. Men att utforska sitt eget personliga intresse och fallenhet gör att man utvecklas och växer som person. Att "våga", att prioritera sig själv är en fantastik känsla. 

Kommentarer